مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوس همچنان شانس اول کسب عنوان قهرمانی است

یوونتوس همچنان شانس اول کسب عنوان قهرمانی است

مکس الگری معتقد است تیمش همچنان شانس اول کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ و جام حذفی می باشد ولی صعود از گروه لیگ قهرمانان به دلیل شروع آرام آنها کمی سخت شده است.

 

مربی موفق تیم یوونتوس در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد موضوعات مختلفی به صحبت پرداخته است:

من واقع بین هستم، یوونتوس مدعی اصلی کسب ششمین عنوان قهرمانی پیاپی می باشد. ما می خواهیم سوپر کاپ و جام حذفی را هم ببریم توانایی انجام این کار را داریم ولی کار راحتی نیست.

 

و لیگ قهرمانان؟

کار ما در لیگ قهرمانان حالا سخت شده و در دو بازی با لیون برای صعود کردن می جنگیم. این شبیه یک رقابت حذفی است و من مطئنم که یوونتوس تیم خوبی است.

 

او در مورد بهترین جوانان فوتبال ایتالیا گفت:

بهترین بازیکنان جوان فوتبال ایتالیا فدریکو برناردسکی، جیجی دوناروما، دومنیکو براردی، مانوئل لوکاتلی، لورنزو پلگرینی، السیو رومانیولی و دانیله روگانی هستند. من دوست دارم پیش بینی کنم که بازیکنان متولد نیمه دوم دهه 90 میلادی، پس از جام جهانی به اوج خود می رسند و تیم ملی ایتالیا به تیمی بسیار قدرتمند تبدیل خواهد شد.

 

نظر الگری در مورد مویس کین:

من واقعا به طور جدی در مورد او فکر می کنم و این موضوع را رد نمی کنم که او دیر یا زود به تیم اصلی خواهد آمد.

 

مستعد ترین بازیکنی که الگری با او کار کرده است؟

از بازیکنانی که حالا زیر نظر من کار می کنند نام نمی برم ولی آندره آ پیرلو، الساندرو نستا، کارلوس توز، زلاتان ابراهیموویچ و جنارو گتوزو با استعداد ترین افراد بودند. با این حال اگر بخواهم فقط یک اسم را نام ببرم آن کلارنس سیدورف خواهد بود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: